уторак, 20. јануар 2015.

ČITAMO




ARSENIK 8/9 jesen - zima 2014.
Fanzin posvećen ROCK
kulturi i umetnosti


JUTRO SAM

Svjež zimski san
Razbija se o stakla prozora
Zamagljenog
Lagani trptaj sna
Dodira tvog
Na kraju kreveta
Na kraju jutra
Sam
Magla koja boji moje
Slutnje
Steže kao ove godine
Samoće
Svježe jutro
Sam

Trag
Poneću i ovoga puta
Taj trag oko srca
Tu lapršavu sjenku
tvoga lika
Sna
Spustiću i ovoga puta
Taj teret koji mi prija
Tu
Jednostavnost i prostotu
Duha
Požude i sloma
Sve to na predvorje
Nekog budućeg
Svitanja

KADA KRENEM

Kada krenem iz ovog
Brda
Ove pokisle slike
Jeseni
Oka tvog u krajičku
Prozora
Do puta
Kada krenem iza brda
Putem
Iza sna ove noći
Koja je otišla u nepovrat
Čekanja i kajanja
Kada krenem...

Priča
Bura odnekud
Vatra
I krv
Srne
na laganom vjetru
Šuma
Plače
Kao djete u koljevci
Dugo
i bez kraja
Lane
Čeka na proplanku
Majku
Iza stjene
Bura ne staje
Miluje
Lane koje
I dalje čeka

Autor je Veljko Bosnić, rodjen 1956. godine u Drvaru (BiH). Profesor je sociologije i od 1997. godine živi i radi u Svilajncu. Radi u Domu učenika, kao vaspitač. Poeziju i prozu piše već 40
godina. Radovi su mu objavljivani na više portala u Srbiji i regionu.

Нема коментара:

Постави коментар