субота, 22. септембар 2012.

ГАРАВИ СОКАК


Књижевни клуб ,,Мирослав Мика Антић" из Инђије је 15. септембра 2012. године организовао двадесет трећи пут међународни сусрет песника.



Мисија
Радмила Кованџић

Прошлост не могу да променим
То ни Свемогући не може...

Али могу да не кукумавчим због тога
И могу да се радујем што постојим
И да поздрављам свако ново јутро
Осмехом захвалности и креације

Верујем да још увек тако много могу
У данима можда негде зацртаним
Верујем да су ме порази ојачали
И ја поносно корачам верујући

Свикла да учим, да се мењам и волим
Овоме свету хоћу себе да поклањам
Пре него што коначно додирнем небо

                     
Селице
Љиљана Милосављевић

Огласи зору
Једна
Јави се друга
Победи дан
Одјекну
Хор птичји

У његову част
Златна зрака
Просветли
Уснули грм
Уз лепет крила
Кретоше на пут

                           
                         

ОД ТЕБЕ НАПИО

Саша Угринић

Сав сам се од тебе напио
Твоја ми светлост
брзином ветра
листа књигу срца
Већ осећам твоју ушну шкољку
на својим уснама
и мирис твоје топле коже
у ноздрвама
И на себи твоје топле руке

Сав сам се од тебе напио
и као мали дух ветра
седим на локни твоје косе
и љуљам се

и пијан од језера твога ума
искушавам дугу лепоте
што се у теби ствара


                         
                                

Нема коментара:

Постави коментар