недеља, 21. мај 2017.

Бојан Јовановић (1950), Ниш

Једро

И без мене
довољно је срећних
јарбола у граду.

Подобних
за све заставе.

Развијорене
и избледеле од сунца.
Белином дозивају и моју
коју нисам подигао на време.

Сада се предајем
варљивим сећањима.

Расцветалим
усред зиме.

Попут сувих грана
окићеним старим новинама.

Пркосним одрдницама
у речнику промашених судбина.

У оскудици обележја
простирем своју кошуљу.

Олујном ветру
околини се повинују чаршави.

Она се држи за конопац
и на леђима завезује рукаве.

Камено младунче

Узлетео сам
када ми је са срца
пао камен.

У висинама заборавио
одакле сам дошао.

Без одговора на питање
зашто сам ту, одозго сам се
брзо вратио.

Тражећи свој камен
у јајастом
нашао сам га облику.
Сада дозивам истрајну птицу
која над мојом слабошћу кружи
да слети на њега
и излегне ми камено младунче.

Часопис ,,Кораци" 1-3/2017.





Нема коментара:

Постави коментар