четвртак, 11. април 2013.



Годишња скупштина Књижевног клуба "21" доноси поетско појачање


Мирослав Јозић

Новоизабрани председник Скупштине Књижевног клуба "21"

 


Рећи ћу ти како је то било
а ти гледај шта ћеш после с тим

Не сећам се да л су нам прво нудили
а ми нисмо тели
ил смо ми прво искали
а они нису дали

И не знам јесу л прво
они нас звали
а ми тврдили пазар
или смо ми прво њи нудили
а они окретали главу

А није ми у знању
ни што ми нисмо
кад су они тели
ни што они нису
кад смо се мипредомислил
Ил је беше обрнуто  било

Чујеш шта ти причам

неки је ту са неким терао неког кера
А није био кер него мачак
којег је
бидиш
неко повукао за реп

 

Из збирке "Кратак преглед посртања", Граматик, 2012 

Мирослав Јозић је рођен 1954. године у Голобоку код Смедеревске Паланке.

Објавио је четири књиге песама: 

Кад се рогати коте, 2002.

Из друге приче, 2002.

Смеј, 2005. (друго издање) 2006.

Дрвље и камење 2011. 

Члан Удружења књижевника Србије


 

Мирослав Павловић, Крњево

ИСТРАЈНОСТ ПЕСМЕ

О песмо жива, остани жар ватре
уждене у греху исконског поете:
одузми мраку мрклост да не затре
посвећеност перу и нек' твоје свете,

распеване Музе, зачете јасноћом
семена из слова, пробуде тишину
у бескрају риме, да би са лакоћом,
кроз светлост папира, улиле ведрину

вечитом трагачу, чија ће чиста
креативност духа изнедрити тајност
неумрле лире; ухваћене зоре

у оку Орфеја, да би се заиста
отровне слаткоће цветала истрајност
слила у дубину твоје метафоре.


                               Мирослав Павловић

 


Нема коментара:

Постави коментар