четвртак, 22. фебруар 2018.

ДУШКО ТРИФУНОВИЋ (1933-2006)


СРЕЋАН

Повлачим се у своју самоћу
тамо где су људи мога кова
тамо где се тешко живи ноћу
од тишине и опасних снова

Дигао сам руке од скандала
од прошлости и погрешних жеља
од лепоте извора свих зала
од љубави и од пријатеља

Повлачим се а остављам људе
у њиховој заблуди од злата
да ме нађу кад и њима буде
закуцала самоћа на врата


ПРИСТАО САМ, БИЋУ СВЕ ШТО ХОЋЕ

Пристао сам бићу све што хоће,
Ево продајем душу врагу своме.
И остаћу само црна тачка
Послије ове игре кад ме сломе,
Кад ме мирно сломе.
Пристао сам бићу све што хоће.

Мислио сам да се звијери боје
Ове ватре која траг ми прати.
И то сам мислио.
А сад носим како ми га скроје,
По мени се ништа неће звати.
По мени се ништа неће звати.

Заблуде сам, ево, престао да бројим
Немам коме да се вратим кући.
— Немам коме…
Докле пјевам дотле и постојим,
Пријатељи бивши, пријатељи будући,
Пријатељи бивши…
Памтите ме по пјесмама мојим.

Своје текстове радо бесплатно уступао музичарима, а најпознатија је његова сарадња са „Бијелим дугметом“: „Главни јунак једне књиге“, „Блуз за моју бившу драгу“, „Пристао сам, бићу све што хоће“, „Шта би дао да си на мом месту“, „Има нека тајна веза“…Његове стихове певали су и Здравко Чолић („Главо луда“), Арсен Дедић („У намери да будемо исти“), Вајта („Златна рибица“, „Самоћа“), Јадранка Стојаковић, Индекси, Тешка Индустрија („Живот је маскенбал“)…Око три стотине његових песама је компоновано и снимљено!























 фото: Agnieszka Jarzebowska, Пољска

Нема коментара:

Постави коментар