субота, 17. фебруар 2018.

Љиљана Милосављевић (1952)


Бранислав Радовановић Раф 
акварел












Разбројавање

Гледаш ме.
Ћутимо.
Године ми на лицу
разбројаваш.
Одустани.
У огледало не гледам.
Огледам се у људима.
У љубавима.
Где оде?
  
Од песка и пене

Године минуле
од песка успомена
огрлицу градим

Иза огледала се тражим

Браним светло
што упали
у мени

Сакупљам снове
од пене
златном мрежом
од тебе до мене

У раскораку

Учини ми се Ти си
Улица нас дели

Супротним правцима
У ћутњи корачамо

Име ти довикнем
За сваки случај
Да поглед са трага ти
На моју страну скренем

Одјек одлете у празно

Љуштим лук и плачем
Само  у почетку
После ми буде свеједно

Члан  Књижевног клуба 21, Смед. Паланка. Пише поезију и кратке приче.
Објављене књиге љубавне поезије:
Постојбина срца,  Библиотека „Светислав Вуловић”Ивањица (2007), Небо у реци, Књижевни клуб 21 – Смедеревска Паланка (2013).
 


Нема коментара:

Постави коментар