уторак, 9. јул 2013.

Оливера Марковић (1975. Крагујевац)


ZAPITAJ KRAJPUTAŠE

*
koliko će dana proći
do konačnog dana
koliko još noći
do konačne noći
hoće li doći 
do konačnog stapanja
dana i noći
na konačnim ivicama
strmih bedema

*

kad prođu godine koje to nisu
kad tama uzburka krvotok
zapitaj krajputaše
koliko si oblutaka pomerio
a da ni sam 
nisi

(Objavljeno u zborniku ''Šumadijske metafore 2012'', Mladenovac)

U ŠTA SE TAČKA PRETVARA

Moj pogled prati tačku. Tačka stoji pred zidom nepomično. Pokušavam uzaludno da je vrhovima prstiju uhvatim. Pokušavam uzaludno pravac do nje da usmerim. Malo mi nedostaje. Tek na početak stanem, pomeri se u zid dublje i vrati me izobličenu na kraj, na početak, na sve ono što nisam.
Pomeranje tačke boli mene! 

(Objavljeno u zborniku ''Najkraće priče 2012'', Alma, Beograd)

Нема коментара:

Постави коментар