четвртак, 31. мај 2012.

ВРШАЧКО ПЕРО 2012



У Зборнику ,,Вршачко перо 2012" међу 173 аутора из 69 места, заступљени су и наши чланови својим радовима:
                      
Огледам се
Љиљана Милосављевић

Криза
кажу коме је до песме
криза

Размеравам пробушени чаршав
направићу мањи
што претекне јастучницу
погледам у рупу
срце сам могла да извезем
и да траје песма

Место бираш за крај
кажеш и споменик ћеш
себи за живота да поставиш
упиши и мене
на надгробну плочу
оставићу те у песми

Огледам се
у осмеху угледах
песму.


ЉУБАВ И ВИНО 
Живомир - Мића Стевановић

Љубав и вино, нису само речи
које изговоримо тек тако,
љубав и вино су оно што лечи
или што боли подједнако.

Вино и љубав, нису речи само
које се у стиху песме нађу,
то је истина, за коју знамо
када нас туга ил’срећа снађу.

Љубав и вино, само речи нису,
нису то слова неког слога,
једно и друго кушали сви су,
к’о дар ђавола, ил’ дар од Бога.

                      
             АФОРИЗМИ 
             Илија Веселинов 

Ако смо оваквог изабрали, какви смо тек ми?
Стварно је изузетан. Министар, а не краде.
После избора, партије више не интересује бирачко тело него бирачки џеп.
Кажу: ,,У вину је истина" а ја стално пијем и лажем.
Немам ништа, а свега ми је доста.
Док сам ја жив, коњ ми не треба.
На младе се ослањамо тек кад остаримо.
Доста сам ја брисао гузу својој деци дошло је време да она бришу мени!
Онај ко има нешто против жена углавном нема ништа за жене. 
Мушкарац који не гледа туђе жене, не види ни своју.


Трајање
Љиљана Милосављевић

Прође неки воз. Огласи се у глуво доба. Још није свануло. Успављујући унучице преварио ме сан. Најмлађа се разбашкарила посебно. Мајка ми је у гостима. Слушам, дише. Звук мотора пара ноћ.
Чекам птице да се пробуде. Ту чаролију треба доживети. Већ чујем једну. Можда је угледала светло мога прозора па сам јој пореметила сан. Сад ће и остале.
Погледам небо, јутро се плави. СТИЖЕ НОВИ ДАН! 

Нема коментара:

Постави коментар