недеља, 12. март 2017.

Марјан Чакаревић (1978) - СИСТЕМ

БЕСКУЋНИЦИ

,,Не треба ми нико да ми каже да ме воли”

Рекли су:
језик је твоја кућа...

али дођавола с тим!

Изашао сам на споредна врата,
делом и против своје воље
преузео на себе улогу блудног сина.

Понео сам са собом личне ствари
и најнужније потрепштине,
и остало ми је само да ласкам себи.

Када се сретнемо
и препознајемо једни друге
у влажним и бучним рупама
у доњем свету града –
при свећи делимо
тврд и сув хлеб
и сећање на оглодане рибље кости:

тада сви знамо да нешто битно недостаје.

Не говорим о богу,
нити о некој сличној светлости –
мени је за срећу довољна
чаша стварног вина
и обична ноћ.

(Из збирке ,,Систем” - 2011)

Марјан Чакаревић (1978, Чачак), дипломирао је и завршио мастер студије из српске и светске књижевности на Филолошком факултету у Београду. Објављене књиге поезије: Параград (1999), Систем (2011) и Језик (2014). Пише и књижевну критику и есејистику. Објављује у домаћим и регионалним часописима. Живи у Београду.


Нема коментара:

Постави коментар