субота, 21. мај 2011.

Промоција књига Љиљане Милосављевић, Славише Крстића и Саше Угринића у Великој Плани






Библиотека "Радоје Домановић" у Великој Плани је у четвртак, 19. 05. 2011. године угостила је Љиљану Милосављевић која је промовисала своју књигу "Постојбина срца", Славишу Крстића са књигом "Језик жеђи", и Сашу Угринића са књигом "Тренутак цвета". Поменути песници награђени су штампањем књига на конкурсу "Жубори Моравице" у Ивањици, за најлепшу љубавну песму, Љиљана Милосављевић (2003), а Славиша Крстић и Саша Угринић у заједничком издању (2007).

Љиљана Милосављевић
Без тајни

Знаш пре мене
шта ћу рећи

Слутиш
моје жеље

Ћутиш
чекаш

Чини ми се
познајеш ме целу

А ја сањам
да увек
за тебе
будем нова
Славиша Крстић Ноћ је

наштимуј своје срце
да спава сад: ноћ је
и све спи

проспи по струни мир
и цветни шарен прах
сан проспи

видиш ли црни камен
што стоји поред нас
видиш ли

није то ноћ у њему
већ снег у пролећу
мри, сунце, мри
Саша Угринић Призор

ја сам плави паук
Хватам те у златну мрежу
затежем
на позорници наде

ухваћена не знаш да си господар
Златна мрежа мрежа је од
твоје свиле сачињене око мене

ти си казна коју сам смислио за себе
да би је заборавио
како бих поштеније отплатио дуг
ти си награда и подстицај

у тежњи да будем
И да сам ти

Нема коментара:

Постави коментар