петак, 4. март 2011.

Љиљана Милосављевић

Ах, ти глумци

Дођох у Дом здравља пред крај радног времена, има још сат, али то се не рачуна.
- Ако вас доктор прими, однећу картон, рече ми сестра।
- Ма само да ми напише рецепт, објашњавам. Излази доктор из ординације, приђох.
- Извините, можете ли да ме примите?
- А ко је ваш изабрани лекар? Рекох.
- Не могу да чекам сутра пола дана, правдам се.
- Сјабала си ми жено дан! Он ће мени.
- Управо стижем из Београда! Била сам на прегледу код лекара као Том Круз, кроз смех рекох, па мислим на кога ли ме ви подсећате.
- Ричард Гир, рече он.
- Мој омиљени глумац, насмејах се. Тајац и забезекнути погледи жена у чекаоници.
- Дај сестро картон, рече и преписа ми лекове. Чак и где да снимим главу без чекања, уз његову препоруку, наравно о свом трошку.
Уђох у апотеку смејући се, можда сам га подсетила на Мерил Стрип.

Нема коментара:

Постави коментар